Fogas kérdések

Cikkeink

Olvasta már legújabb cikkeinket a fájdalommentes fogászati érzéstelenítésről? Minden héten új, hasznos cikket publikálunk, hogy ezzel segítsük kedves Olvasóinkat! Visszavárjuk!

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

A fogászati érzéstelenítés lépései   A fogászati érzéstelenítés lépései

Következő cikkünkben a fogászati érzéstelenítés lépéseiről olvashat... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Fogászati érzéstelenítéssel kapcsolatos hasznos tanácsok   Fogászati érzéstelenítéssel kapcsolatos tanácsok

A fogászati kezelés előtt mondja el, ha allergiás bármire, illetve, ha még nem kapott érzéstelenítést... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Helyi érzéstelenítés vagy fájdalommentesség?   Helyi érzéstelenítés vagy fájdalommentesség?

A helyi érzéstelenítő szerek beadása egy adott fog vagy fogcsoport esetén hoz létre érzéstelenséget... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Miért félnek az emberek a fogorvostól?   Miért félnek az emberek a fogorvostól?

A mai modern érzéstelenítési eljárások a fogorvosi beavatkozásokat teljesen fájdalommentessé tehetik, a betegek mégis gyakran a fájdalommal hozzák összefüggésbe a fogorvoslást... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Érzéstelenítőszerek a fogászatban   Érzéstelenítőszerek a fogászatban

A fogászati érzéstelenítéskor alkalmazott leggyakoribb anyagok... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Kérjek injekciót a fogfúráshoz?   Kérjek injekciót a fogfúráshoz?

A fogászati kezelésektől majdnem minden ember fél, de ennek sajnos oka van... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Biztos, hogy elzsibbad az érzésteleníteni kívánt fog?   Biztos, hogy elzsibbad az érzésteleníteni kívánt fog?

Sok laikus azt hiszi, hogy a gyulladt fogat sem kezelni, sem elérzésteleníteni nem lehet... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Nem fáj az érzéstelenítés!   Nem fáj az érzéstelenítés!

Hosszú távú tapasztalataink szerint a fájdalommentes kezelés a páciens érzékenységétől is függ. Nagyon fontos, hogy a megértő, gondoskodó fogorvos és a rendelő, bizalmat ébresszen a páciensben, így bármelyik kezelés sokkal könnyebbé válik... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

A helyi érzéstelenítés lehetséges szövődményei   A helyi érzéstelenítés lehetséges szövődményei

Mint minden orvosi beavatkozásnál, a helyi érzéstelenítésnél is előfordulhatnak szövődmények... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Fájdalommentes érzéstelenítés a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben!   Fájdalommentes érzéstelenítés a Fehérgyöngy
Fogászati Magánrendelőben!

Bár sokan nem hiszik le, de be lehet adni úgy is az érzéstelenítőt, hogy a beteg ne érezzen belőle semmit. Ehhez előre el kell zsibbasztani azt a területet, ahova az injekciót adjuk... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fogászati érzéstelenítés   Fogászati érzéstelenítés

A fogászati gyakorlatban a fogorvosok leggyakrabban a helyi érzéstelenítést alkalmazzák, ugyanis a betegek többsége ambuláns ellátásban részesül. A helyi érzéstelenítés célja a fájdalommentesség létrehozása a fogászati beavatkozás időtartamára... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Mitől lesz sikeres a fogászati érzéstelenítés?   Mitől lesz sikeres a fogászati érzéstelenítés?

Az érzéstelenítés sikerességét, hatásidejét számos tényező befolyásolhatja. Ilyen lehet az Ön pszichés állapota, kipihent-e vagy sem, vagy éppen mennyire fél. Megnyugodhat, nálunk még az injekció beadását sem fogja érezni... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Fájdalommentes foghúzás érzéstelenítéssel   Fájdalommentes foghúzás érzéstelenítéssel

Fogorvosunk, a szükséges injekció beadása előtt az érzéstelenítendő területet egy speciális, gyümölcsös ízesítésű érzéstelenítő zselével vonja be. Pár perc után a nyálkahártya annyira elzsibbad, hogy a páciens sem a tű beszúrását, sem annak bevezetését nem érzi... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Érzéstelenítési módszerek   Érzéstelenítési módszerek

A helyi érzéstelenítés a beavatkozás területén lévő érzőidegek vezetőképességének átmeneti megszüntetésére szolgál. Ezt el lehet érni fizikai vagy kémiai hatások alkalmazásával egyaránt... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Kismamák fogászati érzéstelenítése   Kismamák fogászati érzéstelenítése (1. rész)

Rendelőnkben, kismamák kezelésekor számos tényezőt figyelembe veszünk... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Garantált fájdalommentesség!   Garantált fájdalommentesség!

Sokan vannak, akik annyira rettegnek a fogorvosi kezelésektől, hogy csak nehezen veszik rá magukat egy fogorvosi rendelő felkeresésére. Ez azonban komoly fogászati problémák kialakulásához vezethet... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Milyen érzéstelenítőt kérjek?   Milyen érzéstelenítőt kérjek?

A fájdalommentes fogászati beavatkozás ma már elengedhetetlen követelmény mind a fogorvos, mind a betegek szempontjából. A fájdalommentesség eléréséhez vagy fájdalommentes érzéstelenítést kell a fogorvosnak alkalmaznia... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

Modern fájdalommentes érzéstelenítés   Modern fájdalommentes érzéstelenítés

A mai modern érzéstelenítési eljárások a fogorvosi beavatkozásokat teljesen fájdalommentessé teszik. Nem csak a fogászati ellátás, de az injekció beadása is fájdalommentes nálunk... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

fogászati érzéstelenítés?   Fogászati érzéstelenítés vagy nem?

Fogászati érzéstelenítés vagy nem? Kérjek injekciót, nem fog fájni? Idáig, más fogászati rendelőkben mindig fájt az érzéstelenítő, amikor beadta a fogorvos. Itt most nem fog fájni? Létezik fájdalommentes fogászati érzéstelenítés?... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

helyi fogászati érzéstelenítők   Helyi fogászati érzéstelenítők

Helyi fogászati érzéstelenítőknek nevezzük azokat a fogászati anyagokat, amelyek az ingerület kifejlődését és tovaterjedését reverzibilisen képesek gátolni.... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

mik azok a probiotikumok?   Mik azok a probiotikumok?

A probiotikumok olyan táplálék kiegészítők, amelyek az emberi szervezet szempontjából jótékony hatású baktériumokat tartalmaznak. A probiotikumok miután csökkentik a pH-át... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

kismamák a fogorvosnál   Kismamák fogászati érzéstelenítése (2. rész)

Szinte minden kismama aggódik amiatt, hogy a kisbabájának nehogy valamilyen károsodása történjen a terhesség alatt. Sok kismama nem tudja, hogy mi a helyes, ... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

mit kérhetsz a fogorvosodtól   Mit kérhetsz a fogorvosodtól?

Kérd meg fogorvosod, hogy minden lépés előtt pontosan mondja el, mire készül! Persze nálunk, a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben még erre sincs szükség... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

lehet fájdalommentes a fogászati érzéstelenítés beadása altatás nélkül is   Lehet fájdalommentes a fogászati érzéstelenítés beadása altatás nélkül is?

Ahhoz, hogy a fogorvos úgy adja be az érzéstelenítőt, hogy ne fájjon a páciensnek, nincs szükség altatásra. A Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben ...

fájdalommentes fogászat   Fájdalommentes fogászat

Legyen fájdalommentes és megnyugtató a fogászati kezelés? Legyen kiemelkedő a fogászat ellátás minősége? Legyen a fogászati beavatkozás a legkedvezőbb áron? Igen, ezek a kérdések minden fogászati páciensnek nagyon fontosak! ...

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

mivel érzéstelenít a fogorvos?   Mivel érzéstelenít a fogorvos?

A páciensek általában nem tudják, hogy többféle fogászati érzéstelenítőszer létezik. A különböző fogászati rendelőkben a fogorvosok nem ugyanazokat az érzéstelenítő oldatokat használják a fájdalommentesség elérésére ... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

fájdalommentes gyökérkezelés fájdalommentes fogászati érzéstelenítésben   Fájdalommentes gyökérkezelés fájdalommentes fogászati érzéstelenítésben

A gyökérkezelés szó hallatán a legtöbb páciens elrémül. Ezzel a fogászati eljárással kapcsolatban olyan mély hiedelmek és félelmek vannak belénk táplálva, ...

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

fogkő eltávolítás  fogászati érzéstelenítésben   Fogkő eltávolítás fogászati érzéstelenítésben?

Lehet, hogy furcsán hangzik ez a kérdés egy fogorvostól, de nálunk a Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelőben az a fogorvosunk célja, hogy ... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább

Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő

fáj a fogkő eltávolítás   Fáj a fogkő eltávolítás?

Sokan félnek elmenni a fogorvoshoz, hogy megszabaduljanak a fogköveiktől. Azt kell tudnia mindenkinek, hogy a fogkő mindent elpusztít. Nem csak a fogakat teszi tönkre, de elpusztítja a fogínyt és a fogakat tartó szöveteket is, így a fogakat tartó csontot is. A fogkő miatt meglazulnak a fogak... Fehérgyöngy Fogászati Magánrendelő Olvassa tovább